Skip links

Sık Sorulan Sorular

SORU : VERBİS üzerinde kayıtlarım var, KVKNET ihtiyacım var mıdır ?
CEVAP : 6698 sayılı kanun sadece VERBİS kaydını tamamlamanız ile biten bir çalışma değildir. Kurum denetlemelerinde yaptırım ile karşılaşmamak için Verbis e girilen kaydınızın güncel olduğunu garanti etmelisiniz. Bu nedenden dolayı tüm hukuki, idari ve teknik belgelerinizi ve çalışmalarınızı güncel tutmalısınız. Sürekli olarak güncellenen gereksinimlere tam olarak uyum sağlamanızı KVKNET ile anlık gerçekleştirebilirsiniz.

SORU : KVKNET paketlerinden hangisini almalıyım ?
CEVAP : Almak istediğiniz paketin uyguluğu konusunda ofisimiz ile iletişime geçebilir yada paket kapsam belirleme formunu doldurarak işlemlerini başlatabilirsiniz. KAPSAM BELİRLEME FORMU

SORU : Yazılımınız hakkında eğitimleri nereden alabilirim?
CEVAP : www.kvknet.com.tr sitemizden video eğitimler ile ürün hakkında detaylı bilgi edinebilirsiniz.

SORU : Teknik destek hizmetleriniz ücretli midir?
CEVAP : Hayır. Güncel sürüm kullanan müşterilerimizi için teknik desteğimiz ücretsizdir. Yerinde eğitim/danışmanlık/servis hizmetlerimiz ücretlidir ve rezervasyon sistemi ile çalışılmaktadır.

SORU : Ofisinize gelerek yüz yüze destek alabilir miyim?
CEVAP : Evet. Mesai saatleri içerisinde ofislerimize gelerek bizden destek alabilirsiniz.

SORU : Mesai saatlerinizi öğrenebilir miyim?
CEVAP : Hafta içi 08:00 – 18:00 arası ve Cumartesi 09:00 – 13:00 arasında çalışmaktayız.

SORU : Mesai saatleri dışında destek alabilir miyim?
CEVAP : Mesai saatleri dışında Online Uzaktan Destek, Telefon ve Yüzyüze destek hizmetimiz bulunmamaktadır.

SORU : 1 yıllık Paket kullanım süreleri dolmadan Paketler arası geçiş yapabilir miyim?
CEVAP : Paketler arası yükseltme, fark ücreti ödenerek yapılabilir.

SORU : Paket harici yerinde kurulum yapabilir miyim?
CEVAP : Evet. KVK Kapsam Belirleme Formumuzu doldurmanız ve oluşan teklifimizi kabul etmeniz ile yerinde kurulum işlemlerimiz yapılabilir.

SORU : Yazılımınız hangi sektörler veya işletmeler için uygundur?
CEVAP : İşletmelere KVK danışmanlığı veren Avukatlık Büroları, KVKK Danışmanlık Şirketleri, İl ve İlçe Belediyeleri, Üretim ve Hizmet İşletmeleri, Sağlık Sektöründeki Hastaneler, Özel Eğitim Sektörü, Konaklama Sektörü, AVM’ler, İş Merkezleri, B2B ve B2C Şirketler için KVKNET yazılımı KVK için en uygun çözümdür.

SORU : Yazılımınızın diğer danışmanlık ve yazılımlardan farkı nedir?
CEVAP : Bir çok farklı sektörde KVKK çalışmaları konusunda edindiğimiz deneyim ve ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi konusunda uzman ekibimiz tarafından, 6698 Sayılı Kişisel Verileri Koruma Kanunun tüm gereksinimlerinin çözümlendiği tek yazılım olmamız.

SORU : Danışmanlık Hizmetinizin kapsamını açıklar mısınız?
CEVAP : Satın almış olduğunuz paket içeriğinde bulunan yazılı ve görsel yardım dokümanları ile ilgili eğitimlerden sonra 6698 Sayılı KVK Kanununun işletmenize uyumu konusunda ihtiyaç duyacağınız yardım için Teams, mail, telefon ile yapılacak danışmanlığı kapsamaktadır.

SORU : Video , Telefon ve diğer süreleri nasıl tutuyorsunuz?
CEVAP : Danışmanlarımız tarafından kullanılan bir yazılım sayesinde; tarih, firma, görüşülen kişi, konu ve süre şeklinde kayıtlar alınmaktadır.

SORU : KVKNET üzerine girilen kayıtlar VERBİS sistemi ile entegre çalışmaktadır ?
CEVAP : Kullanmakta olduğunuz KVKNET yazılımı hiç bir kurum veya işletme ile entegre olarak çalışmamaktadır. Verbis kayıt işlemini KVKNET üzerinde üretilen raporlar ile kendiniz manuel olarak yapmalısınız.

SORU : KVKNET ile çalışmaya başladım , daha sonra ayrılmaya karar verdiğimde tüm datalarımı bana veriyormusunuz ?
CEVAP : KVKNET içerisnde bulunan tüm tanımlarınız, veri envanter raporu içerisinde bulunmaktadır, bu raporu dışarıya aktarmanız ile tüm tanımlarınızı dışara akarmış olursunuz. Bu işlemi dilediğiniz zaman kendiniz yapabilirsiniz.

Bu web sitesi, web deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanır.